Zawód

Pracownik obsługi biurowej

Celem programu jest zdobycie przez uczestników umiejętności zarządzania i koordynowania codziennej pracy biura. Dodatkowo uczestnicy nabędą umiejętność skutecznego przekazywania informacji czy odpowiedniego komunikowania się. Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz praktycznej.

Program szkolenia:

  • podstawy działania biura,
  • wyposażenie i urządzenia techniki biurowej,
  • struktura organizacyjna,
  • zadania sekretariatu,
  • organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji,
  • ewidencjowanie, archiwizacja dokumentów,
  • korespondencja biurowa,
  • dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki,
  • klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt,
  • techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych,
  • rozliczanie podróży służbowych,
  • informacja jako podstawa podejmowania decyzji,
  • warunki skuteczności informacji, przekazywanie informacji,
  • komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi,
  • umiejętności w zakresie komunikacji,
  • sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem,
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania,
  • zarządzanie czasem,
  • znaczenie sprawnej organizacji, zasady podziału pracy,
  • określenie i weryfikacja celów działania,
  • savoir-vivre w usługach firmy,
  • rozmowy telefoniczne w biurze, przyjmowanie interesantów,
  • podstawowe zasady prawa pracy,
  • wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia,
  • czas pracy, obowiązki pracownika, obowiązki pracodawcy,
  • obsługa: faxu, kserokopiarki, drukarki, skanera, bindownicy,
  • odstawy obsługi komputera - przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne,
  • bazy danych, Internet.

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do osób chcących zajmować się obsługą biurową.

Materiały edukacyjne:

Autoryzowane podręczniki szkoleniowe VCC.

Certyfikacja:

Szkolenie kończy się egzaminem opracowanym w standardzie VCC. Efektem pozytywnie zdanego egzaminu jest otrzymanie międzynarodowego certyfikatu VCC wraz z suplementem, który szczegółowo opisuje uzyskane efekty kształcenia.

Czas trwania:

Zalecana liczba godzin szkolenia wynosi 220, w tym:

  • 80 godzin teorii,
  • 80 godzin praktyki,
  • 60 godzin języka obcego branżowego.

Cena:

Cena ustalana indywidualnie.

Kontakt:
Tel.: +48 81 45 21 400

Powrót