Zawód
Pracownik obsługi biurowej
Celem programu jest zdobycie przez uczestników umiejętności zarządzania i koordynowania codziennej pracy biura. Dodatkowo uczestnicy nabędą umiejętność skutecznego przekazywania informacji czy odpowiedniego komunikowania się. Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz praktycznej.
Program szkolenia:
- podstawy działania biura,
- wyposażenie i urządzenia techniki biurowej,
- struktura organizacyjna,
- zadania sekretariatu,
- organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji,
- ewidencjowanie, archiwizacja dokumentów,
- korespondencja biurowa,
- dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki,
- klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt,
- techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych,
- rozliczanie podróży służbowych,
- informacja jako podstawa podejmowania decyzji,
- warunki skuteczności informacji, przekazywanie informacji,
- komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi,
- umiejętności w zakresie komunikacji,
- sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem,
- bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania,
- zarządzanie czasem,
- znaczenie sprawnej organizacji, zasady podziału pracy,
- określenie i weryfikacja celów działania,
- savoir-vivre w usługach firmy,
- rozmowy telefoniczne w biurze, przyjmowanie interesantów,
- podstawowe zasady prawa pracy,
- wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia,
- czas pracy, obowiązki pracownika, obowiązki pracodawcy,
- obsługa: faxu, kserokopiarki, drukarki, skanera, bindownicy,
- odstawy obsługi komputera - przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne,
- bazy danych, Internet.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do osób chcących zajmować się obsługą biurową.
Materiały edukacyjne:
Autoryzowane podręczniki szkoleniowe VCC.
Certyfikacja:
Szkolenie kończy się egzaminem opracowanym w standardzie VCC. Efektem pozytywnie zdanego egzaminu jest otrzymanie międzynarodowego certyfikatu VCC wraz z suplementem, który szczegółowo opisuje uzyskane efekty kształcenia.
Czas trwania:
Zalecana liczba godzin szkolenia wynosi 220, w tym: - 80 godzin teorii,
- 80 godzin praktyki,
- 60 godzin języka obcego branżowego.
Cena:
Cena ustalana indywidualnie.
Kontakt:
Tel.: +48 81 45 21 400
Powrót
|